eBIT består av 3 selskaper:
eBIT tilbyr kompetanse og digitale produkter. eBITs kompetanse skal bistå kunden i å frigjøre tid og skape verdi. Verdien skal skapes både gjennom eBITs leveranser og fordi kunden selv for brukt tiden på det som er mest verdifullt for virksomheten.
eBIT selger kompetanse gjennom:
- Smidig team med teknisk kompetanse og utviklere som kan bidra til å utvikle, implementere, integrere, drifte, vedlikeholde og forvalte automatiserte prosesser, systemer og digitale løsninger.
- Konsulenter med lederkompetanse enten det er teamlederkompetanse, eller kompetanse innen prosess- og prosjektledelse, endrings-, personal-, IT- og administrativ ledelse inkl. interimledelse og daglig ledelse. Konsulentene har lang erfaring fra digital transformasjon, test og implementering av nye systemer og prosesser, strategi- og innovasjonsprosesser og kontinuerlig forbedringsarbeid og kvalitetsledelse. Konsulentene har innsikt i mange metoder og har en rekke sertifiseringer, men selskapet legger vekt på å bruke eller kombinere de metoder som er riktig for hver enkelt kunde. Les mer om konsulentene her.
Presentasjon av eBITs konsulenter og andre nøkkelpersoner
Runi Bergstrom, CEO og Senior Management Konsulent
Agnes Beathe Steen Fosse, Senior Managment Konsulent
Tommy Johannessen, CIO og Senior Management Konsulent
Jørgen Frankplads, Management Konsulent
eBIT og Åpenhetsoven
eBIT er i vekst, med fortsatt for små til å være omfattet av Åpenhetsloven. I eBIT har vi allikevel gjennomført grundige aktsomhetsvurderinger. Hvorfor?
Fordi vi mener det gjør oss til bedre leverandører av nearshoring tjenester. Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge når de velger oss. Derfor har vi fokusert på potensielle utfordringer ved å operere i flere land og samarbeide med partnere fra forskjellige kulturer. For eksempel, i Riga, Latvia, der eBIT er lokalisert, utgjør russiske innbyggere 40 % av befolkningen. Dette mangfoldet kan påvirke ytringsfrihet og arbeidsmiljøet. Vi er også oppmerksomme på de ulike lovbeskyttelsene for arbeidstakere i forskjellige land og har egne retningslinjer som sikrer våre ansattes trivsel og arbeidsmoral.
Vårt mål er ikke bare å identifisere utfordringene, men også å løse dem. Vi deler åpent vår redegjørelse "Aktsomhetsvurderinger etter Åpenhetsloven", på våre hjemmesider. Gjennom denne åpenheten ønsker vi å bygge tillit hos våre kunder og partnere. Vi tror på at kunnskap og innsikt skaper trygghet og tillit.
Du kan lese rapporten her.

Vi bistår gjerne - kontakt oss
Er du opptatt av å utløse virksomhetens potensial og ha fokus på verdiskaping og effektiv drift - send oss en e-post eller fyll ut kontaktsskjemaet, så tar vi en prat om hvordan vi kan bistå.
FRIGJØR TID – SKAP VERDI !